3 Kasım 2014 Pazartesi

CELLU BLUE Selülit Masaj Kupası

Selülit büyük dert :(
Kupa çekmek mantığıyla yapılmış bir üründen bahsetmekle sizleri yormayıp, direkt göstereceğim.
Bu ürünü internetteki videolardan görmüştüm. 

Videoda gördüğünüz gibi ürün kullanım olarak çok basit. Sabah ve akşam 20 dakika bebek-selülit veya herhangi bir masaj yağı ile ürünü kullanıyorsunuz. Ürünü kullanırken, sıcaklık, karıncalanma hissiyatı ve kızarıklık gözlemlemeniz çok normal. Bu derinizin altındaki yağ dokusunun harekete geçtiğini gösteriyor.
Ürün bana ulaşalı yaklaşık 1ay oldu. Fakat ben ürünü düzenli kullanamadığımdan, selülit için değil, masaj yapmak için kullandım. Yorgunsanız, sırt ve bacak masajı için %100 tavsiye ediyorum :)
 Ayrıca ürün her kullanımda yıkanabilir olmasıyla uzun yıllar kullanılabilir.

Daha detaylı bilgi ve sipariş için www.cellublue.com



1 yorum:

  1. Selülit başa bela gerçekten bu ürün de kan dolaşımını hızlandırması bakımından yararlıya benziyor denemek lazım :)
    Blogunu takibe aldım ben de bloguma beklerim canım sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum :