18 Şubat 2014 Salı

BALMİ-EOS LİP BALM Dudak Koruyucular

 Lip Balm severler Merhaba :)

Yan fotoğraftaki Eosları bilmeyen, duymayan kalmamıştır sanıyorum. Zira Hollywood yıldızlarının elinde bile gördük fakat nedir ne değildir araştırınca, fos bir modadan ibaret olduğunu anlarsınız aslında şeffaf bir dudak nemlendiricisi hepsi bu. Türkiye'de malesef satışı yok ancak bazı instagram hesaplarından 25-35TL arasında temin edebilirsiniz. Kokusu, tatları çok güzel, kullanımı çok kolay fakat amacı nemlendirme olmasına rağmen, o konuda çok başarısız. Verdiğiniz vereceğiniz parayı asla haketmeyecek bir ürün kendisi.
Gelelim Balmi'ye geçen ay ülkemize Watsonsların getirdiği lip balmlar. Kutuları eosun kare hali ve ülkemizde 4 çeşidi bulunuyor. Fiyatları ise 9.90TL

Yeşil- Naneli    Açık Pembe- Çilekli
Beyaz- Hindistan cevizli
Koyu Pembe- Frambuazlı

Kokuları gerçekten çok güzel çileklisi aynı çilekli milkshake gibi zaten o kokuya vurulup almamak mümkün değil fakat benim favori Balmim naneli. Dudağı hafifçe yakarak, ferahlatan bir yapısı var ve EOS aksine nemlendirme özelliği süper. İçeriğinde E vitamini, jojoba ve shea butter mevcut ayrıca SPF 15 güneş koruyucu içeriyor. 
Balmi bir İngiliz markası fakat Çin'de üretiliyor.
Hiç mi kötü yanı yok bu Balmi'nin diyen varsa, evet var malesef kapakları çok sert olmasına rağmen dayanıksız, kırılabiliyor.
Yine de anahtarlığa takılabilen bir ucu olması, dudak koruyucu kullanmayı unutanlar için avantaj.
NOT: Dudak nemlendiricilerini günlük kullanımın yanı sıra gece yatmadan önce kullanırsanız ve sabaha hala nemli dudaklarla uyanmışsanız doğru lip balmı bulmuşsunuz demektir, ondan vazgeçmeyin ;)
Tavsiye: Balmi Naneli dışında önerebileceğim lip balmlarım ---> Blistex ve Burt's Bees

6 yorum:

  1. merhaba blogda gfc ile izle butonu göremiyorum o nedenle de izlemeye alamıyorum koyabilirsen onu izlemeye alabiliriz rahatça..

    YanıtlaSil
  2. yine de bir sorun var gadget eklenmiş ama çalışmıyor şimdi başka bir blogda denedim onda sorun olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şimdi denedim gadget çalışıyor

      Sil
    2. GFC yanındaki küçük karelere tıklarsanız izle penceresi açılacaktır. Malesef tek tıkla halletmek için bir çözüm bulamadım

      Sil
    3. ayyy nihayet oldu .-))

      Sil

Yorum :