10 Mart 2014 Pazartesi

BATİSTE ve BENRİ RENKLİ KURU ŞAMPUAN

Herkese tekrar Merhaba
Malum 8Mart Kadınlar Günü indirim haftasını geride bıraktık. Ben de hazır indirimde görmüşken, Gratislerde bulunan Benri renkli kuru şampuanları alıp denedim. Aslında Sephoralarda bulunan Batiste benim favorim olmuştu aldığım günü sizinle BU YAZIMDA paylaşmıştım Ocak ayından beri kullanıyorum ve çok memnundum fakat Benriyi de merak ettim :)
Ben saç derisinde hassasiyet yaşayanlardanım bu sebeple kuru şampuan kullanmak için benim için riskli ama Batiste kullanıp hiç bir sorun yaratmadığını görünce, Benrinin de renkli oluşu beni cezbedince, almış bulundum :)
KURU ŞAMPUAN NASIL KULLANILIR?
Kuru Şampuanı saç derinize bir kol mesafesi uzaklıktan sıkıp, sonra da parmak uçlarınızla saç derinize masaj yapmanız ve daha iyi sonuç almak için saçlarınızı taramanız yeterli.
SONUÇ: İçeriğindeki pudra etkisiyle hacimli ve temiz saçlara kavuşuyorsunuz.

BENRİ: Pudrası renkli olduğu için; saç derinize masaj yaparken, tırnak içleriniz ve parmak uçlarınızı boyamasıyla (yıkayınca geçiyor olsa da) benden eksi puan alarak başladı. Ayrıca Sarı-Kızıl-Kestane gibi renk seçenekleri olsa da, sıktığınız ilk an saçınızla aynı renk gibi dururken, kuruyunca matlaştığı için saç renginizden çok daha açık ve çok mat bir renk ortaya çıkıyor.
Biraz bekleyip o matlığı dağıtmaya çalışırken, bende saç spreyi etkisi oluştu. Saç spreylerinin en sert etkilisini saçlarınıza değil, saç derinize sıktığınızı düşünün. Sert, yapışık, taranmayan denizden tuzlu saçlarla çıkmışsınız gibi bir etki bırakmasıyla, tabii ki kaşıntıya sebep oldu kaşıntıyla, renkli renkli tozların dökülmesiyle, yarım saat kullanmadan gidip yıkamak zorunda kaldım.
BATİSTE: Benriden sonra Batisteyi abartsam haksız sayılmam. Şeffaflaşan pudrası, temiz görüntüsü, kokusu, saç diplerinizi kaşısanız dahi döküntü yapmayan, saçı sertleştirmeyen, kolayca tarama ve Benriden daha yoğun hacim verme özelliğiyle Batiste hala benim favorim :)
Batiste detayları için yazıya TIK TIK :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :