8 Eylül 2014 Pazartesi

TANGLE TEEZER Tarak Compact Styler Serisi ve KOZMELA


Selam Kızlar
TANGLE TEEZER tarakları biliyorsunuz, dünyada ve bloggerlar arasında fırtına şeklinde esti, esmeye de devam ediyor.
Sebebi de; öylesine celebrity ya da bloggerlara bedavadan dağıtılması değil. Dünyanın en iyi kuaförleri tarafından ödüllendirilmiş bir ürün.
İnternette okudukça resmen çok abartılmış, altı üstü bir tarak diye düşündüğümü itiraf etmem lazım. Türkiye'de fiyatları malaesef 42-55TL arasında değişince, "bir tarağa o para neden verilir" diye sordum. Fakat saçlarım uzun-işlem görmüş-kalın telli-gür-dalgalı ve biraz da yıpranmış olunca, merakıma yenik düştüm ve araştırmalara başladım. Bu tarağı modagram Lidyana ve Kozmela  sitelerinden bulabilir, fiyat araştırması yapabilirsiniz. 
Ben Kozmela sitesinden indirimli olarak aldım ve Aras Kargo ile siparişim 2günde sorunsuz şekilde elimdeydi. Bu, Kozmela sitesinden 2. alışverişim, ilk alışveriş yazım için TIK TIK
Online alışverişler de, tester ya da promosyon ürünler gönderilmesi taraftarıyım. Bunu hem bir Sosyal Medya Danışmanı hem bir blogger olarak, hem de ayrıca kargo ücreti ödeyen bir müşteri olarak söylüyorum. Fakat umduğumu yine bulamadım :(
Classic ve Splash modelini duşta, ıslak saçınıza güvenle uygulayabilirsiniz. 
Compact Styler Serisi ise, yukarıdaki videodan görebileceğiniz gibi, hem ıslak hem kuru saç için uygun. Kuru kullanımda biraz elektriklenme yaptığı bir gerçek, fakat saç uçlarınızı hafif yağlar ya da saç kremi kullanırsanız bu sorun ortadan kalkıyor.
Islak kullanımda benim saçlarımı açmam 3dakika sürdü. Sıvı saç kremi ya da uçları yağlayıp, tararsam, süre 1-2dk arası. Bu süre benim için gerçekten süper. Çünkü 15dkka da yıkadığım saçlarımı, tarayıp-kurutma sürecim 30-45 dk. Kalın telli- gür ve uzun saçlara sahipseniz, ne demek istediğimi anlıyorsunuzdur.

Asi kıvırcık saçları bile açmakta çok etkili olduğunu youtube'daki zenci-uzun saçlı kızların videolarından da görebilirsiniz :) 

TARAK ÖZELLİKLERİ 
-Uzunlu kısalı sık silikon dişler,
           Bu dişler sayesinde, krape atabilir, saçlanızı kırmadan- uçlarda kopma sorunu                    olmadan rahatça kullanabilirsiniz.
-Hafif ve yıkanabilir olması,
            Saplı- kıl fırçaların aksine taşıma açısından hafif, silikon dişleri sayesinde                           yıkanabilir olması
-Kapaklı olması,
            Kapağı sayesinde, çantaya atabilir, spora-havuza-denize götürebilirsiniz. 
            Kullanıp kapağını kapattığınız anda çantanızın içinde, dişlere de zarar vermemiş                 oluyorsunuz.
-Çocuklar ve bebek saçları için de kullanıma uygundur.


1 yorum:

  1. Kozmetik Online  çok güzel bir yazı bu site
    üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

    YanıtlaSil

Yorum :