16 Aralık 2013 Pazartesi

Clinique Online Alışveriş ve Clinique Happy

Herkese Selam
Sizlere çoğunuzun bildiği, bilmeyenlere de benim bildireceğim bir haberim var :) 
Clinique online alışveriş imkanı sunuyor hem de yeni yıl indirimleri, testerlar ve ücretsiz kargo imkanıyla 
Siteyi ziyaret etmek için TIK TIK

Peki ben siteden ne aldım?
Uzun zamandır yaz-kış severek kullandığım Clinique Happy parfüm. Koku tam bir turunçgil kokusu greyfurt ve bergamut karışımı hafif ve kalıcı bir parfüm.

AÇIKLAMA:Turunçgil kokusu. Çiçeklerin zenginliği. Duyguların karışımı. En çok satan bayan parfümümüz, taze ve canlı notaların —karışımından oluşmuş olup, kırmızı greyfurt, bergamut —notalarının yumuşak ve hassas — hislerini içermektedir. Kullanın ve mutlu olun.

Yaz-kış neden aynı parfümü kullandığımı soranlar oluyor sebebini migren olarak özetleyebilirim. Çünkü baharatlı, fazla çiçeksi ya da şekerli kokular migrenimi tetikliyor. Migren sorunu çekenler ne demek istediğimi anlamışlardır. Bu sebeple fazla parfüm değiştiren, kutularca parfüm alıp depolayan bir yapım yok malesef ama Clinique Happy yıllardır sorunsuz kullandığım, şimdi de yeni yıla özel 50-ml seçeneği ve uygun fiyatı ile Online Sitesinde bulabileceğiniz bir parfüm.
Bunu alırken bir de hediye seçeneği vardı ve ben de ihtiyaç ve merak sebebiyle Karma ciltler için Dramatically Different Moisturizing Gel nemlendiriciyi de sepete attım :) 
Karma ciltler için nemlendirici bulmak gerçekten büyük dert. Testersız nemlendirici alabilmek benim için imkansız çünkü geneli yağlandırıp, sivilce sorunu yaratıyor. 
Kullanalı bir hafta oluyor yağsız formülüyle sivilce sorunu yaratmadı nemlendirme özelliğine de gelirsek şu an için oldukça memnunum. Hafif yapısı, jel kıvamıyla oldukça kolay bir kullanım sunuyor.
Şimdilik benden bu kadar ama migren sorunu olanlar sorunsuz kullandığınız parfümleri ve karma cilde sahip olup memnun kaldığınız nemlendiriceleri benim paylaşırsanız emin olun çok sevinirim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :