30 Aralık 2013 Pazartesi

KATE MOSS & RİMMEL RUJLAR Nude&Pink

Selam Ruj Severler ;)
İzmir bir iki hafta soğuk geçince, (ne kadar nemlendirici kullansam da) dudaklarım çatlamaya başladı ben de sadece Watsons mağazalarında bulabildiğim çok sevdiğim Rimmel markasının %35 indirime girdiği haberini alınca soluğu Watsonsda aldım. Bu arada indirim hala devam ediyor ;)
Rimmel Kate Moss serisini çok seviyorum hatta 3yıldır sadece Kate Moss no.03 Nude-Ten rengini kullanıyorum desem yalan olmaz yumuşak nemlendirici mat dokusuyla benim favorim :) Ne zaman indirim haberi alsam gidip yedekliyorum ama bu indirimde ona rakip olabilecek 720 Notting Hıll Nude rengini aldım yine yumuşak dokulu ama mat değil ipek saten bir yapısı var tam benim dudak rengim. Hiç sürmemişim de, parlatıcı kullanmışım gibi dursa da sevdim ;)
  Kate Moss no.19  Bu benim için tam bir kış rengi biraz koyu bir pembe tonu yine yumuşacık, hafif ve güzel kokulu, yapış yapış hissi bırakmayan bir sonbahar-kış tonu.
180 Vintage Pink  Bu renk içinde hafif morluk bulunan, güzel soluk bir pembe. Sonbahar için çok uygun bir renk. Yağlı hissi vermeyen, ipek saten parlaklığında, ben burdayım diye bağırmayan, yumuşak, hafif ruj kokulu, nemlendirici özelliğine sahip bir yapısı var.
Kate Moss Lasting Finish Matte 101 İşte sizlere güzel soft,mat, yumuşacık bir pembe. Sanırım bu rengin de müptelası olmam yakındır :)
Rimmel rujlar renk bakımından oldukça geniş bir skalaya sahip özellikle ten ve pembe tonları severler için nemlendirici özellikleriyle tam not alsalar da, kalıcılık bakımından malesef yetersizler :( Yine de vazgeçebileceğimi pek sanmıyorum :)

1 yorum:

Yorum :