10 Nisan 2014 Perşembe

İZMİRLİ BLOGGERLAR BULUŞMASI ve Daha FAZLASI

Uzun zamandır tanımak, tanışmak istediğim blogger arkadaşlarım vardı sağolsun Gizem (OFFİCİALGİZEM.BLOGSPOT.COM.TR) ile kendi aramızda küçük çaplı bir buluşma ayarlayacakken, Gizemcim işi büyüttü sponsorlarla birlikte tanışmayı, harika bir organizasyona dönüştürdü ve geçen haftasonu 17Kişilik katılım sayesinde çok tatlı insanlarla tanıştım.
Bu arada sponsorlar da hafife alınacak gibi değildi. Öncelikle kozmetik severler olarak neredeyse kapısında yatacağımız, benim sosyal medya anlayışını ve ilgisini çok takdir ettiğim Watsons. Sonrasında mineral makyaj devi YoungBlood. YoungBlood hepimize özel hediyeler hazırlamış malesef bir talihsizlik sonucu benim ve Gizemciğimin hediyeleri olmadığı için sizlerle paylaşamayacağım. Hediyeler gelirse sizlerle en kısa zamanda paylaşırım ;)
Watsons Kutusundan Çıkanlar;
Rimmel Yeni Kolleksiyon RitaOra ojeler, 
Rimmel Wake Me Up Kapatıcı (detaylı yazı için TIK TIK )
 Rimmel ScandalEyes Maskara (detaylı yazı için TIK TIK )
Rimmel Colour Rush Kalem Ruj (600 on fire)
NYC Glossy Lip Balm (355 Applelicious Pink)
Ufak bir sır: Çok yakında yapacağım bir çekilişle siz de bu ürünlerle tanışma fırsatı bulabilirsiniz ;)
Şimdi gelelim kimler vardı bu buluşmada; 
İnstagram hesap isimleriyle hepsini aşağıda bulabilirsiniz :)

>@gsbnc > @tevfikinmakyajfircasi
>@yaseminizm egelihayatim.blogspot.com.tr  >@makeupforfakeup
>@merveleylak www.makyajfircam.com > @junkheadinpurpleland junkheadinpurpleland.blogspot.com.tr Youtubeda kanalı da olan tatlı bir vlogger kendisi
>@kozmetik_aynasi kozmetikaynasi.blogspot.com.tr >@morphineblues > @ecegurbuzblog
>@melishhe www.ilkeee.com
>@glowtwist @makyajgunlugu >@kavunluvotka >@elifcangurocak >@selbiyehaksever >@wantthefashion
Bu isimler harici İzmirli Blogger diyince benim aklıma ilk gelenlerden, >@bilgentolis ve @denizshares fakat artık Amerikada yaşıyor kendileri
Onların yanısıra yine İzmir'den severek takip ettiğim ve atlamak istemediğim, fakat o gün bizlerle birlikte olamayan tatlı ve başarılı isimler
-styleglaze.blogspot.com blogunun moda ve makyaj yazarları @cocobolinho ve @evremedusa 
- www.fashionfromsmyrna.info @fashionfromsmyrna  
Etkinlik haberimizi okumak isterseniz, buyrun <<<<<<<HABERLERDEYİZ >>> tıklayınız
Emeği geçen, destek veren, tanıdığım, tanıştığım herkese çok çok TEŞEKKÜRLER ;)

8 yorum:

  1. Güzel bir gündü, umarım yakın zamanda daha güzel etkinliklerde birlikte oluruz :)

    YanıtlaSil
  2. Ben daha toplu fotoları alamadık diye yapamadım postu ya bekliyorum mecbur :( Sen de çok tatlısınn canıım çok memnun oldum tanıştığıma ;)) Tekrar görüşürüz umarım,öpüyoruum !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben bekleyemedim tatlım
      ben de çok memnun oldum :))
      en kısa zamanda görüşmek üzere

      Sil
  3. Cok cok guzel bir gundu. Tanistigima cok cok memnun oldum. Tanisamadiklarima da uzuldum. İnsallah bir sonraki gorusmede tanisamadiklarimla da tanisirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım daha nice kaynaşmalı buluşmalara :)

      Sil
  4. Öpüyorum tatlım seni:) asudeme söyledim bir dahakinde ben de varim egs de��

    YanıtlaSil

Yorum :