2 Temmuz 2014 Çarşamba

FLORMAR Crazy Look Serisi MASKARA BAZI & LIGHT BLUE Maskara

Herkese bunaltıcı bir İzmir sıcağından Merhaba;

Geçtiğimiz Cuma Tuğçe (@morphineblues) ve Ece (@ecegurbuzblog) "İzmirliBloggerlarınYazaMerhabaPartisi" düzenleyip, sağolsunlar beni de davet ettiler. Böyle organizasyonlar iyi oluyor, tanımadığım birçok İzmirli blogger ile tanışma fırsatı buluyorum.
Daha önceki davetlerden tanıştığım kızlarda vardı ve çok eğlenceli bir davet oldu.Size İnstagram isimleriyle sol baş yukarı sıradan kızları tanıtırsam; @stilmakyajvemelinda-@ecegurbuzblog-@chic_tips-@kendimyapdiydim-@selinindunyası-@zeysssss ve @junkheadinpurpleland 
Alt sıra sol baştan ben :) @flycyln, @melodininmakyajı, @kozmetik_aynasi, @gsbnc 
Fotoğraf dışında ise; @morphineblues, @melishhe ve @evremedusa
Göreceğiniz ve intagramda takip edenlerin bildiği üzere herşey çok güzeldi. Tekrar Teşekkürler ;)

 Etkinlikte bizi Flormar ve Moshos Garden'dan hediyeler bekliyordu. Moshos Garden ürünlerini henüz deneme fırsatım olmadığı için malaesef başka bir postta onlardan bahsedeceğim. Ben Crazy Look serisinin en çok maskara bazını merak ediyordum.                                  MASKARA BAZI NEDİR?                                 Maskaranızın akmamasını, daha kalıcı ve daha koyu renkli görünmesini sağlar.Bu seride renkli maskaralar olduğu için ihtiyaç duyulmuş fakat siyah maskara için de ideal.       
NASIL KULLANILIR?                                               
Baz kirpiklere sürülür ve kurumasına izin vermeden, üzerine rimelinizi uyguluyorsunuz. Kuruduğu anda beyazlık bırakacağı için maskaranızın rengi dahi o beyazlığı kapatmaya yetmiyor.                                                                                                               Kolleksiyon ürünü sayıldığı için, Crazy Look ürünlerine her zaman ulaşabilir miyiz bilinmez ama maskara bazına her zaman ulaşmak isteyebilirsiniz :)   Ayrıca rimellerin kirpik kıvırma özellikleri, birçok siyah maskara da olmadığı kadar iyi.
 Maskaralar ise oldukça renkli seçeneklendirilmiş benim elimdeki light blue. 
Sizleri renkli fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum. Günlük kullanım için fazla iddalı renkler olsa da, yaz günlerinde plaj partileri için kullanılabilir :)
Yazıyı beğendiyseniz; Lütfen bloguma yandaki sütundan üye olabilir, instagram ve twitterdan beni takip edebilirsiniz :) Okuduğunuz için Teşekkürler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :