3 Temmuz 2014 Perşembe

Yağlı Ciltlere SEPHORA Hydratant Anti Brillance&Imperfections NEMLENDİRİCİ

Selam Kızlar :)
Bugün yağlı ciltlere uygun bir nemlendiriciden bahsedeceğim. 
Yağlı ciltler için malaesef nemlendirici bulmak tam bir eziyet, çünkü hangisine el atsanız 2 haftanın sonunda bir sivilcelenme sorunu yaratıyor. 
Yaz aylarının gelmesiyle, cildimizin daha fazla sebum üretmesi de malesef normal.
Benim de, Roucctane tedavimden önce bir çok nemlendirici deneyip çöpe göndermişliğim var :(
Cilt tipiniz yağlı da olsa, karma da olsa size en önemli tavsiyem; su bazlı- hydra ürünler tercih etmeniz.


Sephora İndiriminden BURADA bahsetmiştim. Sephora'nın kendine ait ürünlerinin çoğunda %50 indirim vardı. Ben de 50ml- bu kremi indirimle 20Tl gibi bir fiyata aldım. Ambalajında her cilt tipi için uygun yazsa da, (bu yazıya aldanıp aldım itiraf ediyorum) malesef yağlı-karma ve yağlı ciltlere önerilmesi gereken paraben içermeyen bir nemlendirici.

Araştırmalarda;

  • %79 oranında tüm gün cildi matlaştırdığı,
  • %93 oranında cilt dokusunu arındırdığı,
  • %95 oranında gözenekleri açtığı,
  • %90 oranda gözenek görümünü hafiflettiği,  gözlemlenmiş bir ürün.
ÜRÜN AÇIKLAMASI;
Parlama ve akne oluşunu önleyici nemlendirici krem;
Dermotolojik testlerden geçirilmiş, paraben içermeyen, salisilik asit sayesinde cilt kusurlarını engellemeye yardımcı olur. Cilt pürüzsüz ve net bir görünüme kavuşur. Hafif yapısıyla ciltte hemen emilir, sebum artıklarını temizler. Hydra yapısı sayesinde uzun süreli nemlendirme sağlar. İlk kullanımdan itibaren gözenekler daha az görünür hale gelir. Sabah akşam temiz cilde uygulanması tavsiye edilir.
Rahatsız etmeyen, doğal bir kokusu var ve yumuşak yapısıyla az bir miktarı tüm yüze dağıtabilirsiniz.
 Okuduğunuz için teşekkürler, yazıyı faydalı bulduysanız; sol yandaki sütundan blogumu takibe almayı unutmayın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :