26 Şubat 2015 Perşembe

RAEN LİP BALMI

Makyajboxblogirls etkinliğinden daha önceki yazımda bahsetmiştim.
O etkinlikte yeni tanıştığım bir marka RAEN bitkisel bakım ürünleri barındıran bir marka.
İncelemek için SİTEYE TIK TIK ayrıca Facebook  sayfaları TIK TIK


Bize gönderilen ürün bir dudak balmı.
Yapısı su gibi incecik, sürümü kolay, kokusu oldukça güzel sanırım insanı cezbeden de kokusu oluyor tüm bu güzelliklere rağmen nemlendiriciliği bana yetersiz geldi.
Gece yatarken denedim sabaha kadar dudağımda kalan bir ürün olmadı. Gündüz kullanımda ise, 45dk sonra ürünün dudağımdan kaybolduğunu, dudaklarımın yine nemsiz kaldığını gözlemledim.
Benim için iyi lip balm, dudaklarımı uzun süre nemli tutan, gece yatarken sürdüğümde sabah yumuşacık dudaklarla uyanmamı sağlayan lip balmdır.

Ayrıca lip balm üreticilerine bir NOT: Lütfen parmakla alıp sürdüğümüz lipbalmlar yapmayın. Ben hijyenik ve pratik olduklarını düşünmeyenlerdenim.

Sitedeki ürün tanıtımı :
Bitkisel Balm - Dudak
Vücudumuzun nemlenmeyen ve en ince deriye sahip olan bölümlerinden dudaklarımız soğuktan ve sıcaktan kurur. Ayrıca sinir uçları da dudakların üst yüzeyine çok yakın olduğu için ısı değişimlerinden de yüksek oranda etkilenir. Bütün bu koşullara cevap verecek bir ürün hazırladık. Kuruyan ve çatlayan dudaklarınız artık olmayacak. Deneyince bize hak vereceksiniz. Ayrıca bu ürünü rujun altına nemlendirici baz olarak da kullanabilirsiniz.
 
Kullanım bilgileri:
Çantanızda rahatlıkla taşıyabileceğiniz boydaki dudak balmını ihtiyaç duyduğunuz kadar kullanmanız yeterli olacaktır.
 
İçeriği: Saf balmumu, Kanola yağı, Hindistan cevizi yağı, Esansiyel satsuma, bergamot, paçuli ve sandal ağacı yağı
 
Cilt Tipleri: Hepsi
 
Net Ağırlık: 12 ml.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :