11 Ocak 2014 Cumartesi

SEPHORA İNDİRİMİ ve BATİSTE KURU ŞAMPUAN

BÜYÜK SEPHORA İNDİRİMİ      (11-26 OCAK 2014)

Sephora markalı Göz Kalemleri 5TL- Ruj ve Farlar 10TL- Fondötenler 20TL-  Göz Temizleme Pedleri 10TL- Tonik 15TL-

Yes Too Cilt bakım Setleri 30TL-

Benefit ürünlerinin de bazılarına indirim yapılmış.

(Tabii İzmir Alsancak Mağazasında ben malesef öyle bir benefit indirimine denk gelmedim, ayrıca Alsancak mağazasına gidecekler eğer göz kalemi için gidiyorsanız, boşverin gitmeyin çünkü bugün indirimin ilk günü olmasına rağmen hiç renk seçeneği kalmamış. (ilk gün ve erken saatlerde gittiğim için kalmamış demem de saçma oldu) ve o sevdiğim jumbo kalemlerin hiç biri yoktu) 
NOT: İzmir Alsancak mağazası Pazar günleri KAPALI

Üzülerek gezinirken, kasanın yan tarafında nihayet ülkemize gelen, BATİSTE KURU ŞAMPUANları gördüm.
Ne yalan söyleyeyim bana saçma gelen bir fikirdi, kuru şampuan. 
Saçını yıkayacak, fönleyecek zamanın mı yok, saçına bir toz sıkıyor, tarıyorsun ve hoop tertemiz saçlar güne hazırsın. 
Sephora indiriminden umduğumu bulamayınca bari bunu alıp, deneyeyim dedim. Çünkü İngiltere'nin 1 numaralı Kuru Şampuanı kendisi yani iddası büyük ve kokuları çok güzel :)


Ülkemizde 5 çeşit Batiste var. Tropical-Original-Fresh bu 3'ü tüm saç tipleri için birbirinin aynı özelliklerde, sadece kokuları farklı bir de Wild (Leoparlı şişenin ciciliği (:) var bu ince telli, sönük saçlara hacim veren bir ürün. Bir de hepsinden farklı olarak, hacim isteyenler için XXL Volume var.

 Orjinal boy-200ml       24TL                              Mini seyahat boyu        14TL

İşte bu da benim aldığım :)


Ne zaman denerim bilmiyorum çünkü acil durumlarda kullanım amaçlı aldığım için sizlerle hemen paylaştım :)
Kullanınca detayları da ayrıca paylaşırım.

Hepinize keyifli ve indirimli ALIŞVERİŞLER ;)


2 yorum:

  1. bunu denemek istiyorum .. bir de blogda google friend connect butonu göremedim.. artık eklenemiyormu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bloga eklemeyi beceremedim malesef ama sizi çevrelerime ekledim :) dün ürünü deneyebildim ve memnun kaldım akşama kadar idare edebilen bir ürün oldu yine de gün sonunda saçları yikama ihtiyacı hissediliyor :)

      Sil

Yorum :