23 Haziran 2014 Pazartesi

TURUNCU KASA ALIŞVERİŞİ ve BİODERMA

Herkese Merhaba
Bir önceki yazımda Bioderma H2O dan bahsetmiştim DETAYLAR İÇİN TIK TIK
Fakat eczane fiyatları, online alışveriş sitelerine göre pahalı kalınca, ben de bir çok arkadaşımın alışveriş yaptığı TURUNCUKASA.COM dan alışveriş yapma fırsatı buldum. Sitede bir çok markayı uygun fiyatlı bulabilirsiniz. Ayrıca Kargo bedeli de oldukça makul 3,95tl. buna ek olarak kapıda ödeme seçeneği de mevcut. 
Anlaşmalı olduğu kargo şirketi ise; Sürat Kargo.
Ben Perşembe günü saat 15:00'de sipariş verdim. Saat 15:00'den önce verilen siparişiniz, gün içinde kargoya ulaştırılıyor. Benim kargom malesef Cuma günü kargo şirketine (İstanbul), oradan da araya hafta sonunun girmesiyle, bugün (İZMİR- Pazartesi-Saat 17:30 civarı) sorunsuz elime ulaştı.

 İyi ambalajlanmış, her ürün tek tek sarılıp, ayrıca pıt pıtlı naylona sarılmış. Buna rağmen koli üzerindeki, "kargo görevlisinin yanında, kutunun ıslak olup olmadığını kontrol ediniz" yazısı dikkat çekiyor. Alışveriş detayları ise sadece BİODERMA SENSİBİO H2O Temizleyici 500ml 1+1 ve 100ml seyahat boy.              BİODERMA SENSİBİO H20 nedir? Tüm cilt tipleri için özellikle hassas ve çok hassas, çok kuru ciltlerde kullanabileceğiniz bir üründür.
Özel olarak tasarlanmış Bioderma Sensibio H2O durulamaya gerek duyulmadan kullanılabilen nazik bir temizleme solüsyonudur, cildi kirden ve makyajdan temizlemeye yardım eder.
Misel su içeren formüle sahiptir.
İçeriğinde salatalık ve gliserin bulunmaktadır.
Durulamaya ihtiyaç duyulmayan bir formüle sahiptir.
Parfüm ve alkol içermez.
Yüz, göz ve dudak temizliğinde kullanıma uygundur. 
 Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayabilirsiniz. Daha önce yapmış olduğum KOZMELA .com alışveriş detaylarım için TIK TIK
MUTLU ve SORUNSUZ ALIŞVERİŞLER :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :