18 Haziran 2014 Çarşamba

WETNWILD RED VELVET = MAC RUBY WOO

Selam Kızlar
Öncelikle blogu biraz ihmal ettim biliyorum ama son blog yazımın ardından 2 tane kuzen istemesi ve 2 hafta aralıkla 2nişan, sonrasında da bir abi kınası ve düğünü atlattım. Kusura bakmayın hak verirsiniz ki, ancak yazmaya fırsat buldum :)
Bugün sizlere bizler için yeni bir marka olan wetnwild'den bahsetmek istiyorum. İnstagramda deli gibi esen wetnwild markasının artık Gratislerde satıldığını duymayan, görmeyen kalmamıştır fakat bir de benden duyun istedim. Far paletleri ve rujlarının neredeyse hemen hemen hepsi MAC markasının far ve rujlarıyla "dupe" yani bire bir benzeri hatta bazıları isimlerine kadar benzer. Tabii ki çok daha uygun fiyatlı olmasıyla Wetnwild her ülkede olduğu gibi bizlerde de çok ilgi görüyor. Fakat bu yoğun ilgiye rağmen neden sadece bazı Gratis mağazalarında var, neden hepsinde satışa çıkmıyor anlayabilmiş değilim. Herneyse far paletleri çok meşhur olup ilgi çekse de, ben size bugün o nişan düğün trafiğinde vazgeçemediğim, Mega Matt Lipstick Red Velvet rujdan bahsedeceğim.

Bu ruj Mac Rihanna serisinden Ruby Woo ile aynı renk.
Ayrıca Rihanna, Ruby Woo için "her tene yakışan, tek kırmızı ruj" demiş sanırım hak vermek zorundayım. Fakat MAC kırmızı favorim kimse kusura bakmasın ama Russian Red'dir. Ruby Woo'ya şans verip denemek istediğim an ilk sürüşte, bana göre olmadığını anladım öyle mat ki, resmen dudakları kurutup, çatlatıyor. Lip Balm ya da dudak nemlendiricisi kullanmadan o sert kırmızıyı sürmek imkansız. Düşüncelerim böyleyken ucunda Rihanna ve AIDSlilere yardım olsa bile o rujun o parayı haketmediğini düşünerek, kendimi WetnWild standının önünde buldum. Uygun fiyatlı MAC benzeri ürünlere kim hayır diyebilir ki :)
Öncelikle Stopplight Red rengine bakıp, benim için açık olduğuna karar verdim ve bir tık daha koyu Red Velvet rengiyle eve döndüm.
WETNWILD Mega Matt serisi gerçekten fiyat-ürün performansı açısından süper iş çıkartıyor. Bu bir yana mat ruj kullanıyorsanız, öncelikle nemlendirici kullanmayı unutmamalısınız. Red Velvet, Ruby Woo kadar sert bir yapıda değil o yüzden sürüm açısından beni Ruby Woo kadar zorlamadı. 8saate kadar kalıcılığını yemek yiyerek ve bol bol su içerek test ettim ilk 4saat boyunca tazeleme gereği bile duymadım. Tabii bunda kırmızı rengin de avantajı var. Matlığı sayesinde, bulaşma-dağılma sorunu yaşamadığım Red Velvet'te malesef 3.saatin sonlarına doğru çizgilere dolma sorunu oldu. Fakat öncelikle fırçalayıp, nemlendirici sürdüğünüz dudaklarınıza, çerçeve çektiğiniz kırmızı kalemle dudak içindeki çizgi içlerini doldurur ve üzerine rujunuzu sürerseniz bu sorunu da kolaylıkla çözmüş olacaksınız. Wetnwild rujların hiç mi kötü yanı yok derseniz, sanırım hiç düşünmeden ambalajları derim. Şeffaf kapakları malesef çok dayanıksız en ufak darbede kırılmaya hazır bir plastik.
Yine de sürümü, matlığı, uygun fiyatı, kalıcılığı ile ruj severlerin vazgeçemeyeceği bir marka WETNWILD :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :