30 Mart 2013 Cumartesi

Gece ve Doğru Adam

Çoğu zaman kimin doğru ya da yanlış olduğuna hislerimizle karar veriyoruz belki de hissedemediklerimizle....
Ya yanlışsa o hisler ya da hissedilemeyenler...
 Hayatımızın fırsatını ya da doğru insanı elimizin tersiyle itmişsek nerden bilicez bunu?
Doğru insanın doğruluğuna kim karar veriyor merak ediyorum hayatımıza giren birinin doğru adam nasıl anlayabiliriz?


Ben hissetmeyi deneyip, etkilenmediğimi fark edince; zaman çalmadan, kalp kırmadan, ah almadan gerçekleri/hissedemediklerimi söyledim. Hata mı yaptım?
Sessiz kalıp gitmek, ararsa açmamak, suçlu gibi kaçarak uzaklaşmak veya hislerine olumlu cevap vermiş izlenimiyle onu kandırmak daha mı doğru olurdu?
Belki kandırılmışımdır ama hiç kandırmadım sahteliğe bürünmedim. Buna rağmen herşey güllük gülistanlıkken bir "ben gidiyorum çünkü ....." bile demeyen insan müsvetteleri çok oldu hayatımda, bu durumun ne kadar pis ve lanet birşey olduğunu çok iyi bilirim. Bu yüzden kimseye bunu yapmadım, yapamam...

Özünde çok iyi biri olduğunu, yardımsever,  dost canlısı, beni düşünen sadece düşünmekle kalmayıp benim için adımlar atan hatta adım atmam için beni de destekleyen birisini bu gece hayatımdan çıkarttım. Dost/arkadaş olmak istedim, o istemeyince saygı duyup ondan vazgeçtim ve bu ne kadar doğru bilmiyorum !.. 
Kalbim, doğru karar verdin derken; mantığım onun kadar cesur, sözünün arkasında duran, sahip çıkan, benim için icraate geçen birini kolay kolay bulamayacağımı söylüyor. Ben kalbimi dinledim ve dönüşü olmayan bir yola girdim.
Doğru adam kim bilmiyorum, nasıl anlaşılıyor onu da bilemiyorum...
Yanlış zamanlarda doğru insanlarla tanışıp, bu fırsatı değerlendiremiyoruz belki de.... 
Kim/nerede/ne zaman/nasıl olur hiç öğrenememekten korkuyorum !....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum :